servisrashladnihuredjaja.rs

Popravka zamrzivača Beograd

Ovlašćeni servis

Vaš zamrzivač je prestao da hladi, stvara previše leda ili ne radi uopšte? Ne rizikujte ispravnost namirnica. Naš tim iskusnih servisera nudi brzu, pouzdanu i efikasnu popravku svih vrsta i modela zamrzivača (sandučara i vertikalnih) na celoj teritoriji Beograda. Dolazimo na vašu adresu u najkraćem roku.

Cenovnik servisa frizidera i zamrzivača

Dopuna freona – Od 5990rsd

Zamena motora – Od 9900rsd

Zamena termostata – Od 4990rsd

Zamena gume – Od 1500rsd

Dijagnostika kvara – 1500rsd

Izlazak na teren – 2490rsd

Konačna cena popravke vašeg zamrzivača zavisi od nekoliko ključnih stvari. Pre svega, tu je cena samog rezervnog dela, koja nije ista za svaki model i marku uređaja. Zatim, na cenu utiče i složenost same popravke – nije isto da li je u pitanju brza zamena termostata ili dugotrajan rad na sistemu za hlađenje i zamena motora. Tip vašeg zamrzivača, da li je standardni sandučar ili moderniji NoFrost model, takođe igra ulogu u zahtevnosti posla. Upravo zbog svega toga, najpošteniji način da dobijete tačnu cenu je nakon što naš majstor dođe na vašu adresu i precizno utvrdi u čemu je problem.

Kada vaš zamrzivač prestane da radi, znamo da su brza reakcija i pouzdano rešenje jedino što je važno. Naša misija je da pružimo ne samo popravku, već i sigurnost da ste svoj uređaj poverili istinskim profesionalcima. Posvećenost kvalitetu i zadovoljstvu klijenata izdvaja nas kao vodeći servis u Beogradu, a ovo su ključni razlozi zašto.

Brz izlazak na teren

Znamo da je svaki sat važan kada su u pitanju zaleđene namirnice i ispravnost vašeg zamrzivača. Zbog toga smo naš tim i logistiku organizovali tako da možemo da odgovorimo na vaš poziv u najkraćem mogućem roku, na celoj teritoriji Beograda.

Višegodišnje iskustvo i stručnost

Naš tim čine majstori sa decenijskim iskustvom u servisiranju rashladnih uređaja. Uspešno smo se susreli sa hiljadama kvarova na zamrzivačima svih vrsta i brendova – od standardnih sandučara do najmodernijih NoFrost modela.

Garancija na uslugu

Potpuno stojimo iza kvaliteta našeg rada. Zato na svaku izvršenu popravku i na sve delove koje mi ugradimo dobijate zvaničnu garanciju. Ova garancija je vaša sigurnost da je posao obavljen po najvišim standardima i da je vaša investicija zaštićena.

Bez skrivenih troškova

Verujemo u poslovanje bez skrivenih troškova i neprijatnih iznenađenja. Pre početka bilo kakvih radova, nakon što majstor precizno dijagnostikuje kvar, dobićete jasnu ponudu sa tačnom cenom delova i cenom rada. Tek nakon vašeg pristanka započinjemo sa popravkom. Kod nas uvek znate šta plaćate, a pošten odnos prema svakom klijentu je temelj našeg poslovanja.

Kada je vreme da pozovete majstora za popravku zamrzivača

Mnogi od nas ignorišu sitne nepravilnosti u radu kućnih aparata nadajući se da će problem nestati sam od sebe. Međutim, kada je zamrzivač u pitanju, odlaganje popravke može dovesti do potpunog kvara, kvarenja velike količine namirnica i značajno većih troškova. Da biste to izbegli, važno je da prepoznate rane znakove upozorenja koji vam govore da je vreme za akciju.

Zamrzivač ne hladi dovoljno ili preterano ledi

Najočigledniji znak je kada primetite da namirnice više nisu čvrsto zaleđene, sladoled je mekan ili se na vrhu pakovanja stvara inje. Ovo je jasan signal da uređaj ne postiže potrebnu temperaturu. Paradoksalno, i prekomerno stvaranje leda je znak za uzbunu. Ako se na unutrašnjim zidovima brzo nakuplja debeo sloj leda, to može ukazivati na problem sa termostatom ili dihtung gumom, što tera motor da radi neprestano, nepotrebno troši struju i rizikuje ozbiljniji kvar.

Čuju se novi i neobični zvuci

Svaki zamrzivač proizvodi karakteristično tiho zujanje dok radi, ali važno je da obratite pažnju na bilo kakve nove i glasne zvukove. Iznenadno glasno brundanje, često škljocanje, zveckanje ili zvuk struganja su siguran znak da kompresor (motor) radi pod opterećenjem ili da postoji problem sa ventilatorom. Ignorisanje ovih zvukova može dovesti do potpunog otkazivanja motora, što je najskuplji deo za zamenu. Pravovremena provera može sprečiti mnogo veći trošak.

Pojavljuje se voda oko zamrzivača ili previše leda unutra

Barica vode na podu oko zamrzivača je jasan signal da nešto nije u redu i nikako ga ne treba ignorisati. To najčešće ukazuje na zapušen odvod za vodu koja se stvara prilikom otapanja. Takođe, ako posedujete "NoFrost" model koji po definiciji ne bi trebalo da stvara led, a unutra primetite zaleđene površine, to je siguran znak da njegov sistem za samootapanje ne funkcioniše. Oba problema zahtevaju intervenciju majstora kako bi se sprečilo oštećenje poda i osigurao pravilan rad uređaja.

Kontaktirajte naš servis frižidera i zamrzivača

Sarađujemo sa fizičkim licima, ali i sa poslovnim korisnicima na teritoriji Beograda i Pančeva.

063 177 9452

Kontakt@servisrashladnihuredjaja.rs

Beograd